vineri, 22 mai 2009

cu si despre cenzura

In ultimul timp am aflat,citind bloguri ca za men in ciarge vor sa cenzureze blogurile.
Ce presupune asta?
Pai,presupune ca toate gandurile,dorintele,credintele care tii le expui pe net trec printr-o sita.Ce trece e ok ,ce nu trece...se pedepseste cu pana la 5 ani de inchisoare.Damn!!!!am zis si am stat pe ganduri.........asta e nasol.....de fiecare data cand esti revoltat pe cum merg lucrurile,revoltat ca ti se pun bete in roate ar trebui sa taci.De fiecare data ,cand crezi ca ce ai de spus ,sa taci....sa taci de frica a pana la 5 ani de inchisoare.
Nu am fost deloc surprins sa vad ca restul oamenilor ,din mica mea blogosfera, sunt la fel de ofticati.Am citit si pareri a oamenilor care nu-i cunosc.Concluzia toti ofticati.
Si tot citind eu motivele care ii fac pe oameni sa fie ofticati,am vazut ca majoritatea sunt ofticati ca nu mai pot sa fie "politic incorecti".Pacat ca ,politic incorect pt majoritatea oamenilor inseamna sa fii ori antisemit,ori rasist(scuze nu rasist ca aia e doar pt negrii:)),daca urasti tiganii nu esti rasist),ori homofob.
Nah, si atunci cand am vazut ca animozitatiile oamenilor sunt declansate de frica ca un bau bau/frate mare nu o sa-i mai lase sa fie rai.Am stat.Am gandit.Si am zis ca poate cenzura nu e asa de rea.
Dar apoi mi-am adus aminte,ca una dintre chestiile fundamentale ale credintei mele,este libertatea de a crede ce vrei.
Din acest motiv la toti antisemitii,homofobi,rasisti/uratorii de tigani va zic sunt cot la cot cu voi frate impotriva cenzurii.Si eu m-as simti nashpa daca voi ati fii la putere si conceptiile voastre ar fii vazute ca fiind cele bune si pe langa asta nici nu m-ati lasa sa va zic SUGETI PULA.

Un comentariu:

  1. Astept cu interes ziua aia, desi cred ca e o mare m.ie. Mai degraba ar cauta o solutie asa-zisei "crize". Pana atunci Long Live The Freedom Of Speech!! Stii ca si Parazitii ziceau ceva de cenzura...

    RăspundețiȘtergere