luni, 7 septembrie 2009

I am Legend

Desi nu am vazut filmul,l-am auzit.Vineri am venit acasa de la munci,defapt dupa Starbucks si KFC,ca sa-l gasesc pe colegul de camera uitandu-se la I am Legend.(BTW:STarbucks e chiar sucky in tm,cat despre mancarea de la KFC ,doar mi-a adus aminte de ce imi place sa merg la Mac si nu la KFC).Nah,niciodata nu am avut interesul sa vad filmul asta,tinand cont de cate ori m-a dezamagit Will Smith.Nici de data asta nu mi-a starnit interesul sa ma uit la el,dar mi-a facut placere sa-l ascult in timp ce citeam cracked .Mi-a placut sa il audiez pt ca ..odata la maxim 10 minute se mai auzea Za Bob(//marley) sau Will Smith fredonand ceva.Asa ca de la atata Bob la 5.1 al colegului ,undeva ,in creierul meu s-a intiparit "Baby don't worry ,about a thing.Cuz every little thing it's gonna be alright",si odata ce a fost intiparit, acolo a ramas.
La inceput a fost bugy(cred ca e ok cum am scris),dar mai apoi a inceput sa fie placut sa-mi traiesc viata pe o coloana sonora chill si pozitiva.
Asa ca de la bere cu limpi,iesit cu ionut(btw scorul e ionut 2 seb 0.unbelievable ,isn't it?),invatat la rc,tremurat in din cauza vantului in unirii si pana la urlat la diana,viata mea ,de trei zile incoace, s-a scurs pe ritmuri raggae.
Chiar si sambata dimineata, cand muream de foame si tanti de la plescavaria din centru si-a maximizat vanzarea zicand-mi sa-mi iau o cola ca nu are sa-mi dea rest,eu eram acompaniat de cel mai mare raggae-ist al tuturor timpurilor,care mai si canta doar pt mine.
Maine luni,meeting doar cu dragos,probabil ne pofta de facut nimic,dar stiu ca o sa fie ,macar de data asta, entertaining ,fiinca daca nu se schimba nimic il iau pe Bob cu mine la lucru.




this is mah message to you..u..uu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu