joi, 8 octombrie 2009

blog de anuntat wuts up.


1.m-am apucat iar de citit.
am devorat:picture of dorian grey,un om sfarsit,breakfast at tiffanys....daca totul merge ca planuit pana la finele lunii mai citesc: catcher in the rye,caderea,in cautarea oi fantastice.
2.o dau in bara constat la munci.asta ,probabil, este si din cauza ca mi-e cam lehamite sa mai muncesc acolo.asa ca dupa ce am avut niste chestii mici de facut,am reusit sa aman release-ul cu 1 saptamana si sa pun sursele pe PVCS de patru ori,doar sa descopar ca am tot ce am atins e buguit.
3.a inceput scoala...yupi....anul asta trebuie sa-mi iau restantele .am facut rost de licenta.emil mi-e indrumator:D.
4.inca urlu,lovesc garduri,tip,urlu din nou,trantesc,injur....plang..

2 comentarii:

  1. Am citit The catcher in the rye de curand,e foarte faina,un fel de adolescent miop varianta miserupista ( iti recomand To kill a mockingbird-Harper Lee)..Have a nice reading mate! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ....mi-ai dat ideei de cartii pt luna viitoare.thx,anonim\:D/

    RăspundețiȘtergere