marți, 10 noiembrie 2009

Artisti,Romania si parerea.

Am citit acum ceva timp un blog a carui idee se rezuma la : daca nu ai bagat bani in buzunarul unui "artist" de romania,atunci nu-i critica opera.
PULA MEA,chiar nu cred in direct proportionalitatea capacitatilor mele,sau altora, de a critica cu suma pe care o investesc in albume.Nu cred, ca daca nu ai cumparat ultimul album a lui x sau y, nu esti in masura sa critici strategia de marketing care a dus la scaderea calitatii.
Da mi-a placut,l-am ascultat,n-am dat bani pe album,dar poate am dat bani sa ii vad unul dintre show-uri,dar acum calitatea scazand ,aparent din cauza optarii pt "comercial",imi rezerv dreptul,ca si om in cunostiinta de cauza,sa zic :imi bag pula ,nu-mi mai place ca sa curvit.Sunt liber sa-l fac prostituata muzicala.Si nu cred ca nimeni nu are dreptul sa-mi zic sa tac malc pt ca nu am pompat bani in curul lui.
...
cam atat for now.

3 comentarii: