luni, 16 noiembrie 2009

blog de insomnie

......da iar nu am somn..asa ca pe da sweet music a sforaiturilor colegiilor si a ceasului,care deja pisses me off,si dupa cateva tigari am hotarat sa scriu blog.
Inspirat de noua tendinta de a-ti decora propriul space am hotarat si eu sa fac asta.Desi nu am un perete verde pe care sa plantez maini sau urme de funduri si nici macar o usa pe care sa lipesc multe vederi,nu ca as avea multe vederi,totusi am ca 2 metri patrati de perete alb ..so..am decis sa fac ceva cu el.
Si primul lucru care am sa-l fac o sa fie sa-mi trantesc un print cu poza asa pe el.

Poza e a lui banksy(more info).Desi stiam de mai de mult de el,doar ieri am zis sa mai dau o tura pe acolo sa vad ce mai creeaza omul.Am fost otara suparat ca si-a redus numarul de poze din galerie ,dar a facut si el un lucur bun,a dublat numarul de motto-uri cu "I'm a brat.Get over it"(Kelly Osbourne).
Bantuind eu pe acolo am decis sa imi ac si un tricou cu poza asta.

Cat despre ideei de decorat cei 2 metri ai mei de perete alb astept sugestii.Ma gandeam sa pun mana sa invat sa fac eu ceva stenciluri si sa tranesc pe acolo,dar sunt sigur ca asta ar fi impotriva la camin policies.
In alta ordine de ideei mi-a(ne-a)venit subiectul de la excite.Ce pot sa zic?Dupa bumul de twiteriade,blogoriade ,scoli de blog sau alte feluri de jamboree de social media ,ce au pus stapanire pe Timisoara, se pare ca si profii/organizatorii acestui concurs vor sa sara in aceasta caruta,asa ca subiectul este photoblog.:-S...dezamagit otara..dar asta e ,i'm going to try to give my best si sa duc taskul ,de a scrie php si a de folosi un serviciu de baze de date, la sfarsit.
Hip Hip Hooray..ce ne-am face fara social media...definatelly nu ma putea sa fim singuri pe net.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu